Translate

четвер, 29 січня 2015 р.

Модуль №5

 Сучасний світ не можливо уявити без Всесвітньої мережі та інформації, яка доступна кожній людині. Найчастіше використовуються для пошуку в Інтернеті такі популярні пошукові системи, як www.google.com, www.yahoo.com, www.yandex.ru. Коли учні володіють навичками ефективного пошуку, вони швидко можуть знайти велику кількість потрібної інформації та надійних веб-сайтів, які можуть допомогти в навчальних дослідженнях. Проте, я, як вчитель, повинна пояснити учням про використання в своїй роботі правових та етичних питань, пов’язаних з використанням інформаційних ресурсів.
  При складанні дослідницьких проектних завдань важливо зробити їх такими, щоб вони не спонукали учнів до плагіату, щоб учні не намагалися «списати» результати досліджень з раніше зроблених іншими дослідницьких робіт. Неприпустимо створювати в дітей поняття про наукову діяльність як про копыювання чужих думок. Проектант повинен виробити й представити власну точку зору на джерела інформації, визначити мету дослідження і його методику. Для цього дослідження мають бути наближені до життя учнів та місцевої спільноти міста, села, району.
Для себе я поставила за мету до початку роботи над проектом дати відповіді на такі питання:

Чому Павлуся (Олекса Стороженко  «Скарб») вважали щасливим?
Чи хотіли б ви бути схожими на Павлуся?
Чи варто боротися за своє щастя?
Як змінюються ознаки щастя залежно від віку?
Створити  квітку щастя, кожна пелюстка якої - складова .

Немає коментарів:

Дописати коментар