Модуль №3 допоміг мені визначити цілі мого проекту, які повинні спиратись на державні стандарти освіти та навчальну програму.
Найважливішим завданням проектної діяльності є постановка запитань: ключового, тематичних, змістових. Я раніше не розрізняла їх, тому не могла на достатньому рівні працювати з учнями, власних висловлювань вони не відкривали. Аби змінити стереотипи, я підійшла до більш творчого напрямку . Робота з проектами дає більшу можливість учням розкрити свій потенціал, ніж звичайні відповіді на питання, тому що потрібно дослідити й обробити знайдену інформацію.
Робота тренера спрямовує нас діяти творчо. Відбувається позитивне налаштування на виконання поставлених завдань. Працюємо в парах, при чому ділення на пари відбувається у цікавій формі: «Запрошую на побачення», «Знайти свою половинку», «Обери партнера» тощо, працюємо в колі: «Мозковий штурм», «Самурай», індивідуальний підхід. Жоден член команди не залишається поза увагою.
Взаеємодопомога дає змогу подивитись на власний проект по новому, адже справді «Одна голова добре, а дві - краще». Хочу висловити свою вдячність всім, хто брав участь у редагуванні мого проекту.
Взаеємодопомога дає змогу подивитись на власний проект по новому, адже справді «Одна голова добре, а дві - краще». Хочу висловити свою вдячність всім, хто брав участь у редагуванні мого проекту.

Немає коментарів:
Дописати коментар