В даному модулі я дізналась про нове, для себе, слово - фасилітація.
Фасилітацію в проекті робила у вигляді презентації де були поставленні питання, на які немає чіткої відповіді, але вони підштовхують учня проводити дослідження. Наприклад: дається 4 фотографії професії учителя, де показані різні боки фахівця. Учень продивившись-робить описання якостей, рис характеру які притаманні певній ситуації на фото. Під час роботи до презентації додаються нові питання або фотографія,
Такий інструмент допомогає корегувати і направляти проектантів у правильне русло, не відходячи від теми проекту.
до якої потрібно учню самому поставити питання і віднайти відповідь.
Фасилітацію в проекті робила у вигляді презентації де були поставленні питання, на які немає чіткої відповіді, але вони підштовхують учня проводити дослідження. Наприклад: дається 4 фотографії професії учителя, де показані різні боки фахівця. Учень продивившись-робить описання якостей, рис характеру які притаманні певній ситуації на фото. Під час роботи до презентації додаються нові питання або фотографія,
Такий інструмент допомогає корегувати і направляти проектантів у правильне русло, не відходячи від теми проекту.
до якої потрібно учню самому поставити питання і віднайти відповідь.
Немає коментарів:
Дописати коментар